1 marca 2013

komentarz do

jest taka przypowieść o dwóch mnichach, którzy podczas powrotu do klasztoru nad brzegiem rzeki spotkali kobietę, dziwkę, która podobnie jak oni chciała znaleźć się po drugiej stronie. ponieważ woda wezbrała jeden z nich postanowił jej pomóc, wziął ją na plecy i przeniósł. drugi mnich krytykował go przez resztę drogi. mówił i mówił, pytał jak można było tak postąpić, jak mógł dotknąć tamtej kobiety. pierwszy mnich długo milczał i starał się nie komentować, ale w końcu powiedział: ja przeniosłem tę kobietę, ale zostawiłem ją na brzegu, a ty niesiesz ją dalej.

sporo napisałam o lajkach, patrzyłam na nie i myślałam o nich, zrobiłam to. ale nie chcę mi się już o tym gadać, zostawiłam tę dziwkę na brzegu.

pozdrawiam Kamila Zająca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz